Bilder ifrån Stockholmsresan

Ett mirakel har skett! Jag har bestämt mig för att faktiskt ladda upp bilder ifrån Stockholm då vi gick på Green Day. Det blir inte så många för jag orkar inte vänta, vårt internet är så jäkla segt.


På tåget. Pappa gör en klassisk fjortispose.


På någon restaurang på Södermalm, precis innan Green Day-konserten.


Globen, det kändes som att vi satt närmare än vad det ser ut som på den här bilden.


Haha, ni behöver inte påpeka att jag är en kass fotograf. JAG VET ATT JAG ÄR DET!


Olivias suddiga bild.


En till skitbild.

Nu hinner jag inte ladda upp mer vackra bilder eftersom jag och resten av familjen ska besöka mormor och morfar där vi ska fika. TJOHO! Senare idag blir det nog bio. Ska se "Flickan som lekte med elden".



Uppdatering: Det blev inte "Flickan som lekte med elden" ikväll eftersom vi skulle fått sitta längst fram. Lite lagom kul att få nackspärr på grund av att man måste titta upp. Ikväll blir det "Bröllopsfotografen" istället, jag vet inte riktigt vad det är för film men det blir nog bra. Imorgon ska vi däremot se "Flickan som lekte med elden".


//Linda


Kommentarer
Postat av: danielak

sv hahah underbart! kanske ses där.. ;)



ett flertal av mina kompisar var på green day! de sa att de var sjukt grymma! :D



:O jag hade en musikblogg förut men tröttnade på att bara skriva om musik .. -.-' hhehe :D hoppas ni lyckas bättre! :D :D finns allt för få musikbloggar i bloggvärlden! :D

2009-10-27 @ 22:05:37
URL: http://atdanielaks.blogg.se/
Postat av: danielak

:O btw din pappa ser ut o vara skit ung! hur gammal är han.. heheh

2009-10-27 @ 22:06:26
URL: http://atdanielaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0