Måndag 27 december 2010

Jag har haft en riktigt härlig lovdag idag. Solen har lyst starkt och man kan faktiskt känna att den värmer en aning. Inte så mycket kanske men man känner skillnaden mellan skugga och sol. Jag har vart med Amanda idag och som alltid så har vi haft roligt. Vi hyrde Avatar och kollade på hela filmen. Vi såg halva i skolan så hon som inte sett den förut ville hyra den.

Det är härligt att komma in i värmen efter att jag vart ute i kylan. Jag har faktiskt vart ute ytterst mycket idag, frisk luft är bra för hälsan. I natt var jag uppe till halv fyra och spelade sims, man blir för sjutton beroende när man väl börjat. Jag vaknade runt tolv och kände mig fullt utvilad.

Nu ligger jag i min varma säng med datorn i knät och lyssnar på musik. Det är grymt avkopplande men snart så ska jag börja spela sims igen, haha. Ja, som ni hör så är jag beroende, haha. Men ni får ha en underbar kväll så hörs vi imorgon.



//Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0