Söndag 3:e advent

Jag vet att jag inte vart bra på att blogga i helgen men jag vet faktiskt inte vad jag ska blogga om. Det känns faktiskt ytterst onödigt att skriva ett inlägg bara för att. Visserligen så är det precis det jag gör just nu, haha. Fy sjutton vad dålig jag är.

Denna helgen har vart grymt bra. Juluppvisning med föreningen, det gick verkligen superbra! Idag så har jag och Linda vart på bio. Vi har massa biobiljetter här hemma som snart går ut så vi måste verkligen gå på bio. Jag minns inte namnet på filmen, det var Harry Potter men jag vet inte vad filmen hette, det var del 1 i alla fall, haha.

Förresten, jag hörde om bomben i Stockholm. Vad är det för j*vla värld vi växer upp i egentligen? Självmordsbombare, krig, mördare och massa annan skit. Kan inte alla bara bry sig mer om viktigare saker än mord?

Förlåt men jag blir bara så himla trött på alla människor på denna jord för tillfället. Eller, inte alla människor, inte oskyldiga människor. Men jag har tänkt på en sak, människan måste vara den dummaste varelsen som någonsin funnits. Vi är smarta och så men ändå helt sjuka i huvudet. Ytterst själviska dessutom.

Vet ni vad? Jag orkar faktiskt inte diskutera detta längre, jag har lust att stänga in allt igen och bara tänka på allt själv. Jag vill inte att någon ska kommentera det jag skrivit. Vissa kanske håller med, andra kommer att klaga. Så är det bara. Detta är mina åsikter i alla fall.

Vi hörs när jag blivit på bättre humör. //Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0