Torsdag 23 december 2010

Imorgon är det julafton och jag är verkligen riktigt taggad. Jag älskar julafton och jag älskar verkligen att se på kalle ankas jul eller vad det nu kallas. Nästan alla familjer i hela Sverige har väl det som en tradition att kolla på det. Jag mår inte ett dugg bra om jag missar Kalle Anka. Jag har gjort det en jul och det beror på att jag var i Australien.

Just nu sitter jag och kollar på något ohumoristiskt program på Nickelodeon, fråga mig inte varför jag sitter och tittar på Nickelodeon, jag har helt enkelt inget annat att göra. Snart så har jag tänkt att ställa mig och vika lite tvätt, har nämligen fått det spm uppgift av mamma.

Senare idag så bär det av till sommarstugan, vi ska fira julafton där imorgon och det ska bli riktigt mysigt. En tänd brasa, en vacker gran (den är inte ett dugg vacker vad jag har hört från mamma och pappa) sedan äta god vegetarisk julmat. Jag ser helt enkelt fram emot julafton.

Ha en fin dag!



//Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0