Vilken pissdag

Ja, idag så har jag haft en riktig pissdag och jag har bara velat ställa mig högst upp på ett berg och bara skrika över hela staden. (Vilket hade vart omöjligt) Jag ska berätta lite kort om min hemska dag.

Det började med att hela klassen började kolla på skräckfilm och som många kanske inte vet är att jag hatar skräckfilmer av hela mitt hjärta. Jag föredrar romantiska komedier samt Cheerleadingfilmer, det är sådant som jag vill se på. Denna filmen som vi såg hette något med Orphan och den var så sjukt äcklig, jag hatar den där lilla tjejen Ester, eller ja, vuxna kvinnan Ester.

Efter filmen så var det dags för julbord i skolan och självklart så jublar man hela vägen fram till matsalen men det är ett par ord som kan få en att gå från toppen till botten. Jag frågade mattanterna om det fanns vegetarisk mat eftersom jag är vegetarian. Vet ni vilket svar jag får? "Nej, du får äta sallad!" Mina föräldrar betalar skatt för att jag ska få mat i skolan men jag får ingen vegetarisk mat när det är julbord, tack för den!

Den fortsatte inte bra heller, vi fick tillbaka våra inlämningar från franska revolutionen och jag fick VG! Det kändes som att hela världen skulle gå under. Det var jättemånga som fick MVG och så kommer jag med ett sketet VG. Missförstå mig inte, VG är ju superbra men jag är som jag är, jag har ytterst höga krav på mig själv men det kan tyvärr ingen ändra på.

Nu vill jag bara glömma denna dagen och gå vidare och tänka på något mycket bättre. Snart är det julafton!

//Olivia


Kommentarer
Postat av: Anonym

Seriöst, hatar sånna som dig. Vissa klarar inte ens av G, och hela världen går under för dig när du får VG. Sjukt! "Det var jättemånga som fick mvg", so? Väx upp. Sluta jämföra dig med andra, vi är ju alla olika människor. Herregud...

2010-12-17 @ 16:09:47
Postat av: .

Seriöst, jag hatar sånna som dig. Vissa klarar inte ens G och när du får VG går hela världen under för dig. Sjukt! "Det var jättemånga som fick MVG", men herregud väx upp och sluta jämför dig med alla andra. Du kommer bara få större problem senare i livet..shit.

2010-12-17 @ 16:13:54
Postat av: L I N D A

Men för i helvete anonym (som för övrigt inte vågar säga sitt namn). Det är väl jättebra att hon har höga krav på sig själv och kämpar för att prestera så bra som möjligt? Hon vet ju att hon har kapaciteten för att få MVG och om det är det man satsar på så är det väl självklart att man blir lite besviken för ett VG? Hon ska inte få skit för att hon satsar högt och inte är nöjd förrän hon har nått toppen. Är det någon som skall växa upp så är det du.



2010-12-18 @ 12:50:43
URL: http://theeliassons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0