19 februari 2009

Ni anar inte hur trött jag är nu. Sedan klockan elva idag har jag rensat ur saker ur mitt rum, dammsugit, organiserat saker, dammat och allt möjligt. Detta för att Olivia hade tröttnat på sitt gamla lilla rum och ville flytta ut till det dåvarande kontoret. Men nu är allt färdigt och både jag och Olivia har fått en förnyelse av våra rum. Det har faktiskt blivit riktigt fint och om jag hade varit på humör så hade jag laddat upp bilder men just det humöret är jag sällan på, vilket gör den här bloggen ganska bildfattig. Hur som helst så lever vi trots att det inte verkar så med tanke på vår härliga uppdatering.

Linda 


Kommentarer
Postat av: fightermom

Allt bra idag med er idag? =)



2010-02-24 @ 00:27:00
URL: http://fightermom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0