Dålig uppdatering

Jag är väl medveten om att jag vart riktigt kass på att uppdatera. Anledningen:

Jag har vart i Sälen från fredag till söndag

♦ Jag har pluggat inför ett engelskaprov som jag gjort idag

♦ Det finns ingen mer anledning..

Ja, där har ni de två anledningarna till varför jag inte uppdaterat. Jag hoppas att det ska bli en ändring på det. Jag vill uppdatera mycket men det är ju helt onödigt att uppdatera om något helt onödigt. Jag vet bara inte vad jag ska skriva om.

Nu kom jag på en sak att skriva om. Jag kan skriva om att jag precis börjat med att sätta upp hela håret i en toffs istället för att lämna "luggen" framme så tar jag bak den också. Smart va? Då slipper man göra ännu ett misslyckat försök med att få volym.

Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0