Mainstream-blogg

Nu tänkte jag bli mainstream och börja skriva vad jag gjort under dagen så som alla andra gör. Lite lagom roligt sådär men annars förblir den här bloggen fullkomligt stendöd och det är ju ännu tråkigare. Dessutom är det kul att kunna gå tillbaka och se vad man gjort tidigare i sitt liv. Jag börjar med detta idag och tänkte nu berätta vad jag har gjort.

Jag har gjort absolut ingenting.

Okej jag ljög lite där. Jag har faktiskt kollat igenom en jäkla massa teckningar som jag gjort mellan åren 1995 och 2000. Fulare får man leta efter, men bild har ju faktiskt aldrig varit ett av mina starkaste ämnen. Men mitt ibland alla min "huvud med ben"-teckningar hittade jag faktiskt en skitsnygg bild, föreställandes en orm med öronmuffar eller något sådant. Där överträffade jag mig själv faktiskt, ett riktigt mästerverk om jag får säga det själv. Jag borde egentligen lägga upp den på bloggen men jag är lite rädd att ni bara kommer att kopiera mitt mästerverk då och det vill jag ju såklart förhindra. Fast om jag skall vara ärlig så handlar det bara om att jag inte orkar ladda upp bilden här, det är alldeles för jobbigt.

Nu funderar jag på att göra något fullkomligt oväntat. Vad gör man absolut inte på en lördagskväll? Pluggar förstås. Nej, jag får ångest bara jag tänker på det, så jag avfärdar den tanken totalt och kollar på Nickelodeondagen från Visby, där Olivia uppträdde i somras, istället. Det är härliga minnen det!

 

Linda

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0