Någon som kan franska?

Fick en kommentar på youtube rätt nyligen, synd bara att vi inte har en aning om vad det betyder... Franska är väl kanske inte vårt starkaste ämne, just för att ingen av oss läser franska i skolan. Däremot pratar jag flytande spanska och Olivia pratar flytande tyska, fast det beror på hur man definierar "flytande" (Ha. Ha. Ha.).

Hur som helst så körde jag det i google translate. Det gick sådär om man säger så...

"Tré cute cé ke esce vouv you please send me the tab? merki davance"

Jag förmodar att jag skall skicka tabsen på låten till henne men jag börjar undra om hon ens skriver på franska. Är google translate så jäkla dåligt eller har jag bara översatt från fel språk? Hm, det tål att tänkas på.

Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0