Trassel med internet

Hej! Anledningen till att uptaderingen vart rutten är för att det är något trassel med vårt internet. Jag kommer börja uppdatera mer när jag väl fått igång internet igen. Just nu funkar det bra men datorn som jag bloggar på är en minilaptop och jag kan för fasen inte skriva. När jag ska skriva ett v så råkar jag skriva ett b och så vidare. Riktigt jobbigt.

Men nu så ska jag plugga tyska för snart så är det tyska prov. Imorgon är det NO-prov, på tisdag nästa vecka så är det svenskaprov och på onsdag nästa vecka så är det SO-prov. Härliga lärare man kan ha.. Jag hoppas att ni får lugnare kommande veckor än jag. Ha det så bra!

Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0