4 juli 2010

Egentligen så tycker jag inte om att skriva blogginlägg när man inte har något vettigt att skriva om. Vem bryr sig om att det är dåligt väder hos mig idag? Inte många som jag kan förstå. Så därför så har jag valt att inte snacka om vad jag ska göra idag.

Jag hoppas att ni såg matchen igår, fasen vad bra den var. Tyskland ägde ju ut Argentina, 4-0, hahaha! Det är riktigt bra att jag hejade på Tyskland igår. Fråga mig inte varför för jag vet faktiskt inte. Jag måste säga att jag älskar när killar pratar tyska. När tjejer pratar tyska så låter det bara fult, det kanske jag borde tänkt på innan jag valde tyska i skolan, haha.

Nej, nu har jag inget vettigt att skriva, ha det bra!

Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0