IKEA

Igår så var familjen på IKEA och jag måste säga att jag älskar verkligen att vara på IKEA, jag köper alltid ett nytt påslakan. Ni ska ha klart för er att vi är på IKEA en gång om året så jag har inte miljader påslakan här hemma. Men vi har även köpt en garderob till mig och det blev jättebra. Detta är första gången som jag har en garderob där jag kan hänga upp mina kläder. Det är verkligen supersmidigt och superbra.

Sedan så har jag även köpt en filt, en taklampa, en myslampa och rosa mystofflor för 19 kronor, vilket kap, haha. Ikea är bara bäst!

Hela dagen idag så har pappa kämpat med att bygga ihop min garderob och han lyckades mycket bra. Min pappa är lika händig som Ernst Kirchsteiger, haha. Pappa kan även laga bra mat och han är bra på gitarr m.m. Kan man ha en bättre pappa? ;)

Nej, nu så ska jag sätta på TV:n och titta på Glee. Tyvärr så har jag missat ett par avsnitt så jag kommer inte att fatta någonting men det får gå i alla fall. Ha det super!

Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0