10 Maj 2010 - 13 x 1000 visningar på youtube nu då



Trettontusen SHALALALALA, Trettontusen SHAAALALALALALALA!

Nu blir det doughnut/donat/donut/eller hur fasen man nu stavar det runda bakverket med hål i mitten!
Haha, så säger alltid jag och Olivia när vi uppnår tusenstreck, just för att vi brukade köpa doughnuts i början när vi uppnådde 1000, 2000, 3000 och sådana tal. Numera slår vi på stort, jag menar en liten doughnut, det är inget att fira med. HÄR SKA FROSSAS I MASSA ONYTTIGHETER!!! Nej men något lite extra gott äter vi varje gång vi uppnår ett tusenstreck, fast jag är lite rädd för att vi redan förbrukat det den här gången. Det var cirka två dagar sedan vi uppnådde trettontusen visningar och under dessa två dagar har vi faktiskt lyckas smälla i oss en Ben & Jerrys-glassbytta. Och sådana är inte särskilt billiga, så vi får väl snällt vänta på nästa tusenstreck så... Kolla på våra videos för fasen! Puss på er, det är fantastiskt roligt att ni kollar på våra videos.

Linda (och Olivia hälsar väl också I guess)

Kommentarer
Postat av: Olivia

Man kan säga munk!

2010-05-10 @ 18:03:33
URL: http://uliviasplace.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken hemsida köpte ni det på? var snäll och skriv det till mig http://smekizz.blogg.se

2011-06-27 @ 16:40:08
Postat av: Anonym

vilken hemsida köpte ni det på? var snäll och skriv det till mig http://smekizz.blogg.se

2011-06-27 @ 16:42:04
Postat av: Anonym

oj skrev fel, tänkte att du menade något annat, skitsamam haha!=D

2011-06-27 @ 16:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0