Myssöndag

   Idag har varit en supermysig dag med väldigt mycket kärlek och lycka. Gillis kom över igårkväll och vi låg och pratade i flera timmar om saker som inte är så jätteroliga att prata om, men som vi alltid pratar om ändå. Det är värdelöst, jag bestämde mig igår för att jag ska släppa det nu. Det är verkligen inte värt att tänka på. Hur som helst så sov Gillis över hos mig och så vaknade vi vid halv elva. Därefter tog vi det mest lugnt och såg på The Notebook, det är lite av "vår" film, det ligger lite viktiga minnen bakom den kan man säga. ♥
   Efter The Notebook gick vi en promenad ute i vintern, fångade snöflingor och var allmänt busiga och därefter var jag verkligen tvungen att komma tillbaka till verkligheten med plugg, plugg och åter plugg.
   Så här sitter jag nu och har precis skrivit färdigt en engelska-uppsats. Nu blir det att ta itu med datorkunskap och svenska. Kul. Just nu önskar jag att jag inte gick i skolan och att jag bara kunde fokusera på annat, men icke. Så vi hörs någon gång när jag har tid. Puss!


Oj, fel håll. Men orka vända. Ni får vrida på huvudet. ;)

Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0