Friday i'm in love

Då var det fredag igen, dagarna går så otroligt fort må jag säga. Skolveckan har vart helt underbar, inställda lektioner och väldigt få i klassen, alltså arbetsro då vi har haft våra lektioner. Jag kan verkligen inte klaga på någonting.

Dock så blir nästa vecka ett rent helvete om jag får uttrycka mig korrekt. På tisdagen så kommer vi att ha ett matteprov och sedan på fredagen så kommer vi att ha ett biologiprov och jag kan inte riktigt påstå att jag ser fram emot det. MEN, när vi gått färdigt nästa vecka så har vi lov i en vecka och sedan så ska jag vara på prao i en vecka. Lövely.

Vad mer ska jag prata om i detta inlägg tro? Det känns en aning onödigt att bara skriva ett par inlägg på några rader som inte har någon betydelse alls. En sådan blogg är inte värd att få läsare. Fasiken vad sur jag låter nu, dags att komma på bättre tankar. Det är inte alltid positivt att ha en stor, man kan få många hatkommentarer och det vill man helst undvika. Dock så har jag redan fått ett par halvtaskiga kommentarer både på bloggen och på min youtube kanal men det är som ett ordspråk lyder "Framgång börjar alltid med hat"

Haha, jag har faktiskt aldrig hört det uttrycket men vi säger att det är någon som har kommit på det ordspråket. Men jag tror faktiskt att det ligger någon sanning i det. De flesta elaka kommentarerna kommer från avundsjuka människor och det betyder att man har gjort något bra.

Men vet ni vad? Nu ska jag njuta av min fredagskväll. Ha det superbra!

Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0