090827

Hallå!


Just nu är Olivia och gör en intervju för tidningen och jag sitter här hemma och har det rätt så tråkigt om jag skall vara ärlig. Större delen av dagen har tillbringats i skolan och jag kom hem för drygt två timmar sedan. Under de två timmar jag varit hemma har jag pluggat och ätit lite mellanmål.

Så det var en ytterst liten sammanfattning om min dag och ett riktigt bra exempel på enligt mig fullkomligt meningslösa inlägg. Just nu sitter jag uppe på vinden och bloggar ifrån datorn i vår studio eftersom vi har en målare som målar om i vårt vardagsrum och därför luktar hela lägenheten målarfärg vilket jag inte mår så bra av. Förhoppningsvis går målningen hyfsat fort så att man slipper bli drogad och få härlig huvudvärk varje gång man kommer hem.

Det är för övrigt sista dagen för den här Nick Star-omröstningen på internet, kolla i menyn här till vänster så ser ni hur ni ska göra för att rösta. Olivia behöver ert stöd, som det ser ut nu går hon inte vidare till nästa omgång, d.v.s. audition inför en jury som väljer ut 5 till Stora Scenen på Liseberg.

Okej, jag ska sluta tjöta om detta nu. Ni får ha en bra dag!

//Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0