Första riktiga skoldagen

Nu tänkte jag berätta lite om min dag.

Idag var alltså första riktiga skoldagen och den var okej, lite långtråkig men som sagt, det är ju kul att träffa sina vänner. Dessutom drack jag min första kaffe ifrån kaffeautomaten i skolan idag (Haha, har ju redan gått på skolan i två år men aldrig rört den automaten. Lite synd, för en kaffe i kafeterian tillsammans med några vänner var riktigt trevligt). Respekt!!!

Efter en hyfsat kort dag i skolan gick jag ut på stan med AM, KW och LM (Jag tänkte köra på förkortningar här i bloggen för att vara en aning privat i alla fall). Vi gjorde lite olika saker men jag är så otroligt pank så det var egentligen ingen idé att kolla i en massa affärer, så vi satt en stund på Espresso House och på ett smörgåsställe och pratade. Dessutom fyllde K år i dag så A (hon är helt fantastiskt duktig på att rita) hade gjort en stor och superfin teckning till henne som K köpte en ram till.

Så småningom gick jag hem och då bestämde jag mig för att för en gångs skull följa med mamma och handla och efter det har jag inte gjort mycket vettigt. Nu ska jag äta kvällsmat och sedan tror jag inte att jag skall göra så mycket mer idag.

Ha det bra!



//Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0