Intervju och fotografering

Hej hopp!

Jag såg att L precis skrivit ett inlägg. Jag är i alla fall hemma från intervjun för tidningen. Allt gick bra. Dom tog några foton på mig också. När jag sjöng framför en fläkt och när jag bara stod framför fläkten. Det var verkligen superkul att jag fick vara med om detta.

Skoldagen har också vart bra. Det har vart skolfotografering idag så jag har blivit fotad många gånger idag. Jag gillar verkligen inte att ta skolfoton. Det känns som att man tar hur många bilder som helst på klassfotot. Efter ett tag blir man ju bara så himla trött på det. Sedan så ska man ju också ta enfoton. Sådan tur var så behövde jag bara ta ett.

Den sista lektionen som vi hade var idrott så jag fick skynda mig hem. Vi slutade idrotten 15:05 och jag skulle bli intervjuad 15:30. Jag fick halvspringa hem med idrottskläder, byta om fort som fasiken och sedan dra iväg till pappas affär. This is the life!

//O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0