Måndag

Ja, då var första dagen i skolan klar. Mycket kort måste jag säga. Vi började 08.10 och slutade 08.40. Jag antar att D-laget slutade tidigast av alla. Det är precis som L säger, D-laget har det mycket lättare än C-laget, haha. Men det var i alla fall lite pirrigt att börja högstadiet för jag trodde inte att jag skulle hitta till mitt klassrum men när jag kom in i den stora entrén så möttes jag av en stor grön skylt där det stod 7D så det var ganska uppenbart att det var där jag skulle stå så länge.

När alla hade kommit så gick vi upp till vårat klassrum och våra handledare började presentera sig själva och gick igenom massa papper m.m. Sedan fick vi kolla på vårat schema och det ser riktigt bra ut förutom att vi börjar klockan åtta nästan varenda dag men det känner jag att det kan jag faktiskt göra.

Sedan så sa dom att dagen var slut och alla fick gå hem. Väldigt bra dag måste jag säga, haha. Snart så ska jag ut på stan för att köpa lite kaninmat och kaningodis. Min kanin har ju inget fett alls, hihi. Men ha en bra dag

//O

Kommentarer
Postat av: Anni

Ha en bra dag!

2009-08-24 @ 09:45:40
URL: http://annizplace.blogg.se/
Postat av: Mikaela Urbom

själv har man gått en vecka :p

2009-08-24 @ 09:57:43
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0