Sommarlovets sista dag

Jag vet att jag inte borde sitta här och kasta bort min sista sommarlovsdag framför datorn men jag vet inte vad jag skulle göra annars. Idag har jag bara tagit det lugnt och har knappt varit utanför dörren förutom en tur till videobutiken för att hyra två filmer med Olivia. Vi bestämde oss för att välja varsin film och resultatet blev såhär:


                                                                                                                                                                                                                                            

                                      
               I taket lyser stjärnorna                      En shopaholics bekännelser

 Jag valde "I taket lyser stjärnorna" och Olivia valde "En shopaholics bekännelser". Personligen tycker jag att "i taket lyser stjärnorna" var betydligt bättre med tanke på att den verkligen var djup och hade riktigt bra handling. "En shopaholics bekännelser" var lite smårolig men kändes ändå ganska meningslös. Orkar inte ge ett bättre omdöme men jag rekommenderar i alla fall "I taket lyser stjärnorna". En otroligt bra film som ni borde se någon gång.

//Linda


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0