Vår allra första youtube-video, Knocking on heavens door

Den här videon laddade vi upp den 15 november förra året och jag minns hur grymt bra vi tyckte att vi var. Nu tycker jag inte att videon är lika bra längre, haha. Men det är otroligt roligt att se hur vi utvecklats sedan dess och jag tycker verkligen att det var otroligt modigt att lägga upp den här videon så att hela världen kunde se och bedöma den, med tanke på att både jag och Olivia var så rädda för att få kritik. Det är klart att det fortfarande är jobbigt att få kommentarer som "terrible" men vi har lärt oss att inte ta åt oss av kommentarer som bara skrivs för att såra och sänka en person. Är det konstruktivt däremot så tar vi ju självklart åt oss, det är bra när folk säger vad vi kan göra bättre.

Här är videon:



Haha, jag tycker att vi har för sköna frisyrer också. Kul att ha provat på hur man ser ut i dem men jag tror inte att jag gör samma misstag igen och klipper en rak lugg till mitt runda ansikte. Både jag och Olivia ska klippa oss idag men jag kan försäkra er om att våra frisyrer efter klippningen inte kommer likna de vi har på videon. Inget ont om mittbena och rak lugg, det passar bara inte oss.



Fortsätt rösta på Olivia i Nick Star!

//Linda

Kommentarer
Postat av: Ferhat

SV: Såklart att jag stöder dig ;).



Annars, är allt bra med dig? :)

2009-08-21 @ 12:50:34
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Ferhat

SV: Det är bra med mig me D:



Har skrivit ett inlägg om vaccinationen mot svininfluensa. Läs och kommentera gärna :)

2009-08-21 @ 15:26:47
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0