091220

God eftermiddag!

Idag har jag redan hunnit med att köpa min sista julklapp. Det är härligt att det är avklarat nu. Det är ju bara fyra dagar kvar till julafton. Det tråkiga är bara att vi ska gå i skolan två dagar till. Det är inga vanliga dagar men jag orkar inte. Man får ju knappt någon tid till att pynta granen m.m.

Jag har tänkt på en sak. Jag använder alltid ordet "ju" så himla ofta. Jag vet inte varför men det passar in så bra i så många meningar. Ni får stå ut med ordet ju hela tiden. Jag kan inte sluta använda det.

Nu har jag inte så mycket fantasi kvar i huvudet. Inlägget får sluta såhär dåligt. Ha en härlig fjärde advent och passa på att köpa julklappar. Julen närmar sig med stormsteg. Krαm♥

//Oliviα

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0