På bättringsvägen

Inatt mådde jag fruktansvärt dåligt och tänkte "nej, jag orkar verkligen inte bli ÄNNU sämre". Dock kände jag mig, efter att ha sovit ända fram till klockan 12, mycket bättre på morgonen/förmiddagen. Nu mår jag alltså hyfsat men hade det inte varit för mormors gamla (och då menar jag verkligen gammal, bäst före-datumet gick ut i december år 2005) nässpray så hade jag nog varit kvävd nu. Jag hoppas att jag inte dör av nässprayen bara, det finns ju ett bäst före-datum av en anledning om man säger så. Nejdå, så länge den håller snuvan borta är jag nöjd och då spelar det ingen roll om den är skum i lukt och konsistens.


Idag har varit en trevlig dag. Familjen åkte ut till stugan och jag och Olivia åkte pulka för första gången i år. Det blev aldrig av i början på detta året dels för att vi var i Australien men framför allt för att vi inte orkade pallra oss ut någon dag när vi kommit hem till Sverige. Det var hur som helst riktigt roligt att åka pulka, om än lite kallt och blött.

Sedan har jag ätit kalkon hos farmor också och det var också rätt trevligt, jag är lite trött på allt firande nu bara så det ska bli skönt att inte göra särskilt mycket imorgon.

LindiPindi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0