091102

Lovet är slut, vädret är grått och regnigt och det mörknar vid klockan fem. Jag känner att inspirationen till att skriva tryter en aning. Jag orkar inte med det helt enkelt. Fast det är ju inte dirket ovanligt att uppdateringen blir helkass på vardagarna. Jag är ingen bra bloggare helt enkelt, skulle aldrig kunna bli något stort inom bloggsfären. Men det är kul att skriva av sig ibland. Okej, hela den här texten blev helkass eftersom den inte flyter på. Det kommer punkter hela tiden, jag kan bättre än såhär i vanliga fall. Jag har en dålig dag helt enkelt.

Alltså, jag borde inte publicera det här inlägget men eftersom jag är en så bra bloggare som skriver 8 inlägg om dagen så gör jag det i alla fall. Ni är ju självklart jättesugna på att läsa sådana här inlägg. Inte? Nähä.


Ni behöver inte säga något, jag vet att jag är en fantastisk konstnär. Vissa har något speciellt, dom SER vad som är konst. Detta är konst! Skämt åsido, den här bilden visar ganska bra hur jag har haft det idag.

//Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0