091125

Mörka härliga november vägrar att ta slut. Varje morgon möts man av piskande regn mot rutan. Jag säger som Björn Gustafsson inte kul, inte kuuul. Sedan får man gå i piskande regn till skolan. Jag kan ju inte påstå att jag har så värst långt till skolan men man hinner bli blöt på fem-tio minuter.

Sedan så har vi tatt svininfluensansprutan. Det stack till i två sekunder och sedan hade man värk i armen. Jag hade ingen stor reaktion men det hade vissa andra. Dagen efter att vi tagit sprutan var halva klassen hemma. Vi var alltså elva elever den dagen. Det var riktigt härligt må jag säga.

Jag har precis bakat och ska nu äta grejerna. Jag tog precis en bild med vår grymma webbcamera som har 10 megapixels. Visst ser det gott ut?

//Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0