21 Guns

Det är nog inte så många som har undgått 21 Guns vid det här laget men jag tycker verkligen att den är fantastiskt bra. Innan jag var på konserten i Stockholm hade jag inte hört särskilt många låtar ifrån den nya skivan eftersom jag inte direkt är något fan av dem, den här låten hade jag dock hört innan men det var först på konserten som jag insåg hur bra jag tyckte att den var. Enligt mig är det en av Green Days bättre låtar och har ni inte hört den tycker jag verkligen att ni ska lyssna på den.

För övrigt så har det gått bra(!!!) med litteraturpluggandet, jag kan det mesta och hoppas att jag klarar VG. Självklart siktar jag mot MVG men det kan bli svårt eftersom det är så fruktansvärt mycket man ska kunna. Det blir väl ett VG+ eller VG++ som vanligt. Nu ska jag plugga lite mer och sedan ska jag sova.

Godnatt //Linda

Förresten, jag känner att jag överträffar mig själv nu med tanke på min aktiva uppdatering. Tumme upp för det!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Bra låt!

2009-11-13 @ 18:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0