8000 visningar


Nu har vi äntligen nått ett 1000-streck till på youtube. Jäklar vad dåligt det har varit på sistonde med visningar, jag tror att det var en månad eller något sedan vi fick 7000. Hur som helst ska vi fira med godsaker nu för det gör vi alltid vid ett 1000-streck. Haha, det är bara ett svepskäl för att få käka en massa onyttigt. Samma sak om man fått MVG på ett prov, då firar jag med godis för att jag varit så duktig. Jag borde vara jäkligt fet, så mycket MVG:n som jag får liksom. Nej, jag skämtar bara. Halvt. Okej, det där var bara ett svepskäl för att jag skulle få skryta om hur duktig jag är i skolan, eller något. Snälla ta mig inte på allvar idag. Jag är inte ett dugg seriös faktiskt. Men vi har faktiskt fått 8000 visninar, och det är jag glad för OCH jag är duktig i skolan, vilket jag också är glad för. Punkt.

Puss // Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0