Jag borde plugga istället för att sitta här.

Hallå! Idag hade jag planerat att plugga engelska eftersom vi har prov på tisdag. Jag satte mig ner, slog upp böckerna, vässade en penna och stendog. Alltså fick jag inte särskilt mycket gjort, men jag gör ett nytt försök senare. Jag ska lyckas! Igår pluggade jag förresten konsumentkunskap i någon timme (bra gjort där Linda) så min planering är en aning bättre nu.

Annars händer inte särskilt mycket, vädret är grått och tråkigt och jag håller mig mest inne. Jag går bara ut om jag verkligen måste och tyvärr måste jag gå och lämna tillbaka två filmer som jag och Olivia hyrde igår, "Dum och dummare" och "Linas kvällsbok". Båda filmerna är bra, framför allt Linas kvällsbok.

Kasst inlägg, men jag har ingen bra dag.

Kram //Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0