Jag har nog världens sämsta planering

Okej, eftersom bloggen är så äckligt dåligt uppdaterad kanske man ska berätta varför det är på det här viset. För tillfället har jag så otroligt mycket att göra. Det är prov, uppsatser, läxförhör i vart och vartannat ämne så jag måste verkligen fokusera på skolan nu. "Och hur lång tid tar det egentligen att visa lite livstecken?" kanske ni undrar då. Det tar inte alls lång tid, 10 minuter kanske, men sedan är det det där med orken också. Jag orkar inte uppdatera bloggen när jag har ledig tid utan då har jag annat för mig, sådant som jag prioriterar före bloggen (jag prioriterar det mesta före bloggen).

Alltså, egentligen har jag inte så mycket att göra, jag har varit förberedd länge och har känt till alla prov och inlämningar men med min planering blir det ändå så här. Jag sitter kvällen innan, kanske två dagar innan i bästa fall, och hårdpluggar. Innan dess hittar jag alltid ursäkter till att inte plugga och argument som "men det är ju jättelångt kvar tills inlämningen skall vara inne, därför kan jag börja med den senare" återkommer jämt och ständigt och så sitter jag där, mitt i natten sista dagen och skriver färdigt min inlämning. Varje gång förbannar jag mig själv och tänker "nu måste det bli en ändring på det här". Har det blivit det? NEJ!

Nu kan jag inte plugga, för nu ska jag äta och sedan ska jag se på TV *host*.

Vi hörs någon gång (om någon månad eller så)! //Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0