Linda gillar

Det här är bra (läs: bara) skit.

Linda - Flamingokvartetten

Linda söta Linda - Flamingokvartetten

Linda - Jacky Cheung



Jag har inget liv idag vilket ovanstående är ett bevis på. Egentligen borde jag plugga konsumentkunskap och engelskaglosor men jag orkar aldrig ta tag i saker i tid så jag väntar lite med det. Istället är jag så egoistisk så att jag söker "Linda" på Spotify och lyssnar på låtarna som kommer upp. Synd att jag inte hittar något bra bara. Fast det lär ta ett tag innan jag har lyckats gå igenom alla. Söker man på "Linda" kommer närmare 6000 låtar upp.
Jag har lite att göra med andra ord.

//Linda





Kommentarer
Postat av: Mr MVG

http://open.spotify.com/track/4YggKTRXIYJVaovp97J4aM



Dunket kommer vid 2:10

2009-11-14 @ 15:29:40
Postat av: Linda

Gillis: Haha, grymt! ;-D

2009-11-14 @ 22:00:21
URL: http://theeliassons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0