Skit

Bloggen prioriteras inte som ni kanske märker och den kommer inte bli prioriterad de kommande veckorna heller. Håll till godo med Olivias få inlägg eller skit i att gå in på bloggen. Jag har alldeles för mycket skolarbete att göra nu för att hinna med att skriva något intressant i bloggen. Dessutom är det svårt att hitta något intressant att skriva om när man bara sitter inne och gör läxor eller glor på TV. Dessutom har jag ont i högerarmen efter svinsprutan, vilket inte egentligen hör hit men när jag ändå skriver så negativt kan jag lika gärna ta med det också.

Tycker synd om er om ni har läst detta inlägg. För att avsluta lite snyggt: YES, NU ÄR DET SNART ADVENT VILKET BETYDER ATT VI GÅR IN I JULTIDER! Tro det eller ej men jag ska faktiskt till kyrkan med mamma imorgon. Jag kallar inte mig själv kristen men jag tycker verkligen om att gå till kyrkan första advent. Det är något av en tradition (som tyvärr bröts förra året eftersom jag uppträdde med kören).

HEJDÅ PEOPLE!

//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0