Smarta Olivia har vart i farten

Ja, jag har precis käkat upp min hamburgare och ligger nu under två filtar. När jag skulle kolla på dansuppvisningen så fick jag skjuts dit av E:s föräldrar. Då tänkte jag att "Då behöver jag ju ingen jacka" så jag skippade den vilket var väldigt osmart. Det visade sig att jag skulle GÅ hem. Jag hade tunna leggins och en tunn jeansskjorta. Toppen!

När föreställningen var slut så gick jag ut. Haha, det rimmade. Men strunt i det. När jag gick ut så kände jag inte av kylan. Då kände jag mig som Eli i filmen "Låt den rätte komma in" för hon/han står i en tunn skjorta utan att frysa.

När jag ringt pappa och frågade om han kunde komma och hämta mig så kände jag lugnet. Jag skulle få skjuts hem. Jag skulle inte gå hem i kylan. Så fantastiskt. Sedan så stog jag där ute i kylan och kände hur kylan gjorde mig kallare. Till sist så kom pappa där med bilen. Tyvärr så var det inte så jättevarmt i bilen men det var bara skönt att sätta sig i en bil och åka hem.

Vi svängde in en liten sväng på Donken och nu mår jag finfint. Jag hoppas att ni mår lika bra som jag. Nu ska jag slå på en film och bara njuta. Ha det gött!

//Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0