Tisdag

Hej på er alla!

I skolan så fick vi ha våran nya engelskalärare för första gången. Jag kan säga att det var den bästa lektionen sedan jag började högstadiet. Jag tror att det kommer bli jättebra nu. Jag kommer nog att lära mig något. Sedan så har vi henne i svenska också och det funkar jättebra. Vi har sett på filmen "I taket lyser stjärnorna" och den var verkligen jättebra. Jag har sett den förut men den var lika bra denna gången också.

Nu på eftermiddagen så har jag ätit mat hos farmor, pluggat, köpt hö till min kanin och städat buren. Jag gjorde vettiga saker i tre timmar. Sedan så kom E och B och frågade när jag skulle på A:s dansuppvisning. Jag ska dit snart och det ska bli riktigt kul.

Nu så har jag inte så mycket mer att säga förutom att pappa köpte en Mac igår. Den är riktigt cool måste jag säga. Tyvärr så är internet riktigt segt men det fixar sig nog snart. Ha det bra!

//Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0