Tokio Hotel.


Nu har vi äntligen hämtat ut de här biljetterna, eller pappa har det om man ska vara petig, vi har inte orkat bry oss faktiskt. Oj, vad vi vill gå på den här konserten.

Tokio Hotel var under drygt ett år stora idoler för både mig och Olivia men sedan hände något och vi slutade lyssna på dem. Vi skulle gått på deras konsert i Stockholm för en halv evighet sedan, men den blev ju aldrig av och vi fick inte se dem live. Då var vi jäkligt sura och jag tycker fortfarande att det var tråkigt att vi inte fick se dem live.

Trots att vi inte längre lyssnar på Tokio Hotels musik fick vi något konstigt infall och beställde biljetter till deras konsert i Göteborg i mars nästa år och det ska väl bli kul, eller något. Nej allvarligt talat, det ska bli kul att se dem live men att lägga 400 spänn på en biljett gör lite ont i mitt snåla hjärta, haha. Jag har knappt lyssnat på deras senaste album men de låtar jag har hört har varit, eh speciella, inte min musiksmak direkt men jag tänker inte lämna tillbaka biljetterna (om det ens är möjligt) för nu ska jag fanimej se Tokio Hotel en gång för alla. Hoppas inte att den blir inställd igen nu bara, då blir jag riktigt förbannad. Tokio Hotel SKA till Göteborg den 5 mars vare sig Bill har en cysta i halsen eller inte. Punkt.

//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0