091022

Hello!

Jag har precis ätit min favoriträtt... *Trumvirlvel* Ris-och-skinksås! Woho, applåder. Skojade bara. Men jag satt och tänkte på en sak. Igår och idag när jag satt och åt så kändes det som att jag åt mat med datorn. Den var mitt imot mig båda dagarna. Jag måste vara helt besatt av datorn eller någonting, haha. Nej men den stog väl der av en anledning. Jag var inloggad på MSN, haha.

Idag så har hela klassen badat. Där överdrev jag. Jag menade nästan hela klassen. Det är ju så himla många som glömt badkläder. Jag gillar inte att bada med klassen men jag gör det i alla fall. Man har så himla mycket ångest innan men när man väl gjort det så inser man att det är rätt så kul. Men det är inte så kul så jag har lust att göra det tre veckor på raken, haha.

På eftermiddagen så har jag tyvärr bara slappat. Jag måste verkligen göra min engelskaläxa men jag har inte orken. Det finns några ord som jag aldrig kommer att lära mig. För vissa kanske dom är lätta men inte för mig. Jag hade nog gjort läxan nu om vi hade haft en bra ENG/SV lärare men hon är så himla kass så jag hatar att gå på hennes lektioner.

Nej, nu måste jag öva. Imorgon är ju sista dagen och sedan så är det novemberlov. Woho, tiden har gått väldigt snabbt på högstadiet. Nej, nu så får det räcka. Ha det bra!

//Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0