091027

God morgon!

Jag vet att jag vart väldigt dålig på att uppdatera. Igår så var jag hos tandläkaren. Självklart så var jag supernervös och trodde att jag skulle ha ett hål. När man väl ligger där i stolen och dom sprutar in massa luft så blir man helt yr i huvudet. Sedan när dom kom till tanden som jag förväntade mig att jag skulle ha hål i sprutade dom massa luft på för att se om det var ett hål. Hon kom fram till att jag skulle komma tillbaka om ett halvår för att kolla om jag ska borra.  Suck!

Resten av dagen gick åt till att sega framför datorn och TV:n. Det var en väldigt hemsk dag för mig. Så oaktiv så det finns inte. Igår kände jag att så ska det inte bli igen. Och idag så har jag vart aktiv och ska vara väldigt aktiv resten av dagen.

Dagen började med att jag joggade i 30 minuter. Sedan så ska jag vara med min kompis M och shoppa. Sedan så vet jag inte mer men jag kommer helt klart att vara mer aktiv idag än igår. Ha en superbra dag så hörs vi senare. Kram Olivia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0