Dagens shopping





Bild 1:
Rosa Fenderplektrum 6 kronor (fick det dock för halva priset. KONTAKTER!!!)
Rött Fenderplektrum 6 kronor (fick även detta för 3 kr)


Bild 2:
Sedan köpte Olivia ett vitt plektrum som jag inte har så stor koll på vad det är för något märke eller så, men det kostade 6 eller 10 kronor. Olivia köpte det för 3 kr.


Jag hatar "Idag har jag köpt det här"-inlägg så självklart var jag tvungen att göra ett själv även fast det inte liknar modebloggarnas "dagens shopping" på långa vägar. För övrigt är 3 kronor svinigt dyrt med tanke på att jag står musikaffärens ägare riktigt nära. Hallå? Jag borde få dem gratis?! Nej, jag skojar bara så snål är jag inte. Bara nästan...

//Linda


Kommentarer
Postat av: elinn

hej vännen.

Nu har jag fixat min blog lovin, ska vi följa varandra där ? :D

Kram

2009-10-02 @ 16:44:34
URL: http://elinnjl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0