Facebook

Jag har bestämt mig för att inte skaffa facebook av den enkla anledningen att jag tror att jag skulle fastna framför det varje gång jag skulle gå in och kolla läget. Alltså har jag inget facebook-konto och jag tror inte att jag kommer att skaffa ett den närmaste tiden heller...

När jag loggade in på msn idag hade jag fått flera nya e-mail och det visade sig att folk börjat lägga till mig som vän på facebook, fast jag inte ens har facebook. Jag förstår inte riktigt varför det har blivit så men vill folk lägga till mig trots att jag inte har något konto, så visst. Dock förstår jag inte vitsen med det hela, de kommer ju inte direkt kunna prata med mig, eller? Nej jag fattar ingenting faktiskt. Facebook är bra konstigt.


//Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0