Fredagsmys

Hej alla som läser bloggen men som aldrig kommenterar!

Det var ett tag sedan jag skrev vilket har berott på att jag har pluggat i stort sett varje dag hela veckan. Det konstiga är att vi inte haft särskilt många läxor utan bara NO-läxa, SO-prov, Spanska-prov, novelltävling och Matte A-läxa men jag med min dåliga planering skjuter alltid upp allt tills dagen innan och det har gjort att jag har fått plugga som en idiot den här veckan för att hinna med. Dessutom pluggar jag dubbelt så mycket än vad man egentligen behöver, haha. Men det är bra, kunskap kan man inte få för mycket av.

Annars har det inte hänt så mycket, det enda som utmärkt sig den här veckan har varit att den första snön kom idag. Lite för tidigt om ni frågar mig men det är väl bara att acceptera, man har ju blivit rätt van vid snö efter 15 och ett halvt år i Sverige. Jag försökte ta lite bildbevis och proffsbilderna har ni här nedan:




Lite halvlyckade sådär. Härligt snöblandat regn var det också.

Ja, det finns inte så mycket mer att säga. De kommande tre veckorna är helt skolfria så nu är jag "ledig" ändå tills vecka 46 med några få undantag så som Matte A. Sedan ska jag ju praoa i två av tre veckor också, så ledig är väl fel ord. Men det ska bli jättekul. Nu ska jag återgå till Idol 2009 och sedan blir det väl att jag håller mig vaken till två, halv tre sådär. Jag sov nämligen från 15-19 idag efter skolan eftersom jag pluggade till två i natt.

Vi ses!

//Linda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha. Ha. Ha. :-P

2009-10-16 @ 23:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0