IFK Göteborg - Halmstad BK

Just nu sitter jag ensam här hemma och lyssnar på matchen mellan IFK Göteborg och Halmstad BK. Samtidigt har jag tagit lite bilder med vår högupplösta webcamera. Jäkligt bra kamera det där, tycker inte ni? (Ironi)

 
 
 

Amen vafan?! För några minuter sedan gjorde Halmstad mål. Göteborg ska ju vinna! Sista bilden togs ungefär i samma sekund som Halmstad gjorde mål, mitt humör sjönk en aning där...

HEJA GÖTEBORG!!!


Uppdatering: 0-2 till Halmstad... Känns lite som att AIK kommer att vinna SM-guldet.


Uppdatering 2: YES!!! 1-2. Nu är jag på bättre humör, fast det behövs mer mål för IFK Göteborg, minst ett till!




Uppdatering 3: 2-2! Jäklar vad roligt, jag var nästan påväg att göra en smiley men jag försöker undvika det till varje pris, ser så oseriöst ut. Kom igen nu Göteborg! 


//Linda


Kommentarer
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Söt du är. =)

2009-10-29 @ 15:13:25
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0