Intressant dag

Idag har jag:

  • Praoat i stadens musikaffär och pratat med någon som jobbat med Christer Sjögren (eller något liknande)
  • Ätit någon konstig fisk och spenat till lunch
  • Blivit anfallen och slagen påväg hem ifrån musikaffären
  • Haft två inkräktare i mitt hus
  • Köpt wienerbröd eftersom syrran och jag nått ännu ett 1000-streck i antalet videovisningar på youtube
  • Pratat med inkräktarnas farmor. Eller pratat och pratat, "smisk" var allt hon sa innan hon lade på
  • Våldgästat inkräktarnas hem
  • Fått ett erbjudande om att spela tillsammans med Olivia på något slags möte.

Där hör ni, jag har haft en händelserik dag. Mycket intressant må jag allt säga. Jag vet, jag hatar inlägg som de här men jag orkade seriöst inte skriva något bättre.

//Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0