Lördag

Hej på er!

Nu har jag precis gjort färdigt NO-läxan. Underbart att plugga en lördag eller vad tycker ni? För det första så var det många frågor som jag verkligen inte kunde. På två frågor så var L osäker och då tänkte jag "Det är säkert rätt" men hon sa att hon var osäker så jag skrev det inte. Efter en halv timmas letande så kom jag fram till att det hon sa till mig var rätt. Jag hade letat i onördan. Jag blir så förbannat sur när sådana saker inträffar.

Dagen började inte heller så himla bra imorse. Jag steg upp med huvudverk och kände av lite feber. Sedan så tvingade mamma i mig två pystabletter. Jag fyller upp glaset med vatten som når upp en centimeter av glaset. Sedan så slänger jag i två pystabletter som får ligga och pysa i en halv minut. Sedan tar jag ett hårt grepp om näsan och dricker upp vattnet. Efter det så mår jag mycket bättre. Hmpf, eller inte.

Nu när jag äntligen är färdig med mitt inlägg i bloggen så kan jag luta mig tillbaka och kolla på filmen nemo och känna av den australiensiska känslan igen. Kram på er från Olivia.

P.S Bilden från tidningen var så himla ful. Jag ser ut som en gris. Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0