Onsdag

Hej alla läsare. (Haha, vi har ju inga)

Just nu så är jag väldigt trött på mig själv. För det första så tänkte jag göra läxan idag men det har inte blivit något med det. Sedan så skulle jag äta lite nyttigare mat för jag ska till tandläkaren snart så jag vill helst inte få några hål i tänderna (Om jag inte redan har det). Jag och min syster följde med pappa för att handla på Maxi och det blev en del gottisgrejer som fick hamna i vagnen. Till exempel jordgubbsmilkshake, kaffe latte, godis, tuggumi m.m. Ingen bra start på ett nyttigare liv, haha.

Har ni tänkt på att jag ofta skriver "Haha" . Det har bara blivit som en vana med tanke på mitt positiva betende. I skolan brukar jag vara väldigt glad och positiv av mig. Ibland så blir A verkligen irriterad på mig, så positiv är jag, haha. Nej, fasen också. Där kom det igen.

Snart så blir det lite mat med familjen. Det blir inte min favoriträtt men det är helt okej. Jag har aldrig gillat spagetti och köttfärssås. Min favoritmat är Skinksås-och-ris. Mmm, nammi. Hoppas ni får en bra kväll. Kram!

//Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0