Söndag

Jag måste förvarna er om att detta inlägget kommer bli ganska kort. Jag har inget att säga till mitt försvar så ni får tycka att jag är en dålig bloggare. Förlåt för mitt depprimerande humör. Jag lyssnar på "The Drugs Don't Work" så den smittar av sig på mig. Snart så spelas en ny låt och då kommer jag nog att bli p bättre humör. Nu väntar jag lite tills nästa låt börjar spelas.

Jaha, då började "Wo Sind Eure Hände" Nu anar jag att ni tänker "Nej, lyssnar hon på Tokio Hotel" Och jag lyssnar faktiskt lite på dom. Om inte jag är lite intresserad av deras musik så kommer det att gå skit i tyskan. Jag var så himla töntig och valde tyska i sexan för att Tokio Hotel kom från tyskland. Jag vet inte riktigt om jag tycker att jag gjorde fel val av språk men om jag börjar hata dom så kommer det nog gå lite skit.

Woho, nu kom min favoritlåt. "Life On Mars" med David Bowie. Den låten är ju bara för go. Den är väldigt avslappnande att lyssna på. En annan låt som jag gillar är "Party In The U.S.A" med Miley Cyrus. Den är skön. Man sitter och diggar med.

Nu blev inlägget skitlångt i alla fall. Ha en jättefin dag! Kram Olivia♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0