Tänker tillbaka...

Anledningen till att jag inte skrivit på en halv evighet har varit för att jag har haft så otroligt mycket läxor, och dessutom har jag inte orkat skriva något här. Jag tänkte dock skriva ett tråkigt "Idag har jag..."-inlägg nu, tjoho!

Imorse när jag vaknade var jag hur jäkla trött som helst, kände mig som en zombie faktiskt men det blev bättre ju längre jag var vaken. Ni anar inte hur avundsjuk jag var på Olivia som började skolan först klockan 17.00. Själv gick man ju upp vid 07.00 någonting...

I skolan hände inte så mycket, min pappa och A:s mamma kom på besök för att styra upp en skoldans som vi ska hålla i om någon månad. Vi har drygt 900 kr i klasskassan och det räcker inte långt, kanske till en runda minigolf och sedan fika till klassen (okej, det kanske räcker till lite mer då...) och det känns ju bra att göra som en sista grej innan klassen splittras liksom.

När skolan var slut träffade jag min kompis "F". Vi gick i samma klass i femman och sexan och var riktigt bra vänner. Sedan bytte hon skola och vi slutade umgås. Nu har vi dock bestämt oss för att försöka umgås mer, vi har ju alltid haft väldigt kul tillsammans och det är synd att förlora en sådan vän som F. Det var hur kul som helst att träffa henne igen och det kändes verkligen som att de två senaste åren aldrig inträffat, som om vi precis börjat sjuan och fortfarande umgicks med varandra. Dessutom gick vi till vår gamla skola och tänkte tillbaka på allt vi upplevt där och jag saknar verkligen mellanstadiet, det var en rolig tid. Nu blir jag faktiskt lite nostalgisk här, haha.

Annars har det inte hänt så mycket, jag har kollat på idol men jag tycker faktiskt inte att det är så bra i år. Det är tok för många av "idolerna" som wailar sönder låtarna. DET ÄR INTE FINT ATT WAILA SÅ ÖVERDRIVET MYCKET! Det var min åsikt.

//Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0