Varberg

Hallå! Nu har uppdateringen blivit lite sämre igen vilket har berott på att jag, Olivia och pappa har varit i Varberg den 29 oktober till idag. Alltså, jag älskar verkligen Varberg, det är en så vacker stad och miljön är så härlig. Jag och pappa pratade om att jag skulle kunna gå på gymnasiet där men eftersom jag inte är folkbokförd där så kommer jag ju att tas in som andra alternativ och jag vill inte riskera något så jag får väl gå på något gymnasium i närheten av vår stad istället, det blir nog bra det också. Hur som helst så åker familjen till Varberg flera gånger per år eftersom staden är så härlig, dock så kunde inte mamma följa med den här gången eftersom hon arbetade. Vistelsen i Varberg var härlig och avkopplande. Vi gjorde vad vi kände för att göra, shoppa, äta pizza, gå på bio äta hamburgare, och vara allmänt osunda. Vi gick och tittade på den där Michael Jackson-filmen och jag tycker att det är för tragiskt att han har dött, det känns så overkligt på något sätt. Han ska bara finnas någonstans i världen känns det som. Nog pratat om det.

Det var jättebra som alltid i Varberg och jag längtar redan tillbaka, fast nu lär det nog dröja innan vi återvänder. Det blir väl kanske till våren någon gång. Nu ska jag överlämna datorn till Olivia, som ska spela The Sims 2. Jäkla roligt spel det där.

//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0