Backstageklipp från Nickelodeondagen i Visby



I somras var jag med och sjöng på Nickelodeondagen i Visby, jag tror inte att jag har skrivit det här. Det var hur som helst helt fantastiskt, det härliga vädret, publiken (det var nästan 7000 personer där!!!), de trevliga artisterna, stämningen m.m. Här ovan ser ni ett backstage-klipp ifrån Visby där jag syns i bild lite kort. Jag saknar det så otroligt mycket, det är helt klart bland det roligaste jag någonsin varit med om.


Sjukt bra bild, tycker inte ni det?

Jag har en massa bilder ifrån Nickelodeondagen i Visby men tyvärr finns inte så många på den här datorn, närmare bestämt två stycken, så här kommer de.


Foto: Silje Stokke

Jag och Johan pratade en del backstage innan vi skulle uppträda och plötsligt kom person ifrån Nickelodeon fram och ville ta kort på oss tillsammans. Hon tog två bilder men jag har bara den här på datorn.


En bild ifrån mitt uppträdande där jag sjöng en akustisk version av Bon Jovis "Living on a prayer". Den här bilden tog en fotograf ifrån en Gotlandstidning, dagen därpå fanns den på ett tvåsidors-uppslag i tidningen. Mycket häftigt!

Den 12 juli var min bästa dag på sommarlovet!

//Olivia


Kommentarer
Postat av: Bella

Hhaha jaa ibland måste humoren fram :)

2009-09-19 @ 18:39:11
URL: http://bellablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0