Idol 2009

När jag kollar på idol så får jag så himla mycket återblickar på Idol 2008. Det året kommer jag nog alltid minnas som något speciellt. Jag har nog aldrig vart så insatt som jag var då. Det var så kul när talangerna spretade så mycket. Alla var helt olika. Johan Palm skapade sådan hysteri bland tjejerna.

Detta året verkar inte lika kul. Visst, det har bara gått två omgångar men jag har inte riktigt hittat några favoriter. Det var nog två stycken i min smak i Göteborg men annars så har det inte funnits några speciella. Har ni hittat någon favorit som ni börjat heja på? Jag kan tycka att det är ganska svårt att hitta någon som man gillar till 100% när man sett dom en gång. Det är knappt att man kommer ihåg namnen på dom, haha.

//Olivia

Kommentarer
Postat av: linn

Erik Grönwall :D

skapade en idolblogg nyss, ska fixa designen till ikväll :)

2009-09-27 @ 11:06:11
URL: http://linnsidolblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0