Lördag

God morgon!

Ni kan inte fatta hur tidigt jag somnade igår. Jag somnade klockan tio en fredagskväll. Anledningen var nog för att jag sprungit Nolhagastafetten. Jag sprang bara 300 meter men det hände massa andra grejer som gör en trött. Först så hade jag ju sprungit. Sedan så var man tvungen att leta rätt på alla klasskompisar. Jag kan säga att det var inte så himla lätt. Sedan så skulle jag kolla när L skulle växla.

När jag kom tillbaka till målet så märkte jag att jag hade tappat mina nycklar. Ni som tappat era nycklar förut vet hur panikartad man blir. Det var så mycket folk också så det kändes som att det var kört. Jag gick precis samma väg som jag hade gått när jag antagligen tappat nycklarna. När jag inte hittade dom så frågade jag några lärare om dom kunde hjälpa mig att leta.

När jag kom tillbaka så kände jag att det var slut med mig. Jag skulle aldrig hitta nycklarna.. Men då! en av lärarna som hjälpte mig att leta sa att det var någon som hittat dom och lämnat in dom. Ni kan inte fatta hur glad jag kände mig. Inte nog med det så tog mitt hjärta ett glädjeskutt lite senare.

Dagen var både bra och dålig. Väldigt panikartad m.m.

//Olivia

Kommentarer
Postat av: Linda

OLIVIA suck! Nyklar stavas nycklar.

Skriver du "en nykel" också eller? I så fall lär du få problem med att få ett MVG i svenska...

2009-09-26 @ 18:07:57
URL: http://theeliassons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0