Måndag

Hej på er alla bloggare och icke bloggare.

Jag har precis hällt upp en skål med nachos och gjort lite god dipp så nu ska jag bara njuta av det roliga på TV. Jag vet ju faktiskt inte om det går något roligt på TV men det är lika bra att bara slappa och njuta av måndagen. Det finns inget bättre än att äta nachos och titta på TV. Eller jo, att få massage, haha.

Så, vad har jag gjort i skolan idag då? Vi har haft det roligaste ämnet som finns.. NO! Jag koncentrerade mig väldigt mycket idag på NO-lektionen och insåg att det faktiskt är kul. Det som är mindre kul är att vi ska ha prov i NO om två veckor. Det är inte riktigt något som jag ser fram emot men strunt samma. Jag får jobba så hårt det går.

På lunchrasten så åkte jag hem till M för att göra lite mat. Det blev riktigt, riktigt gott. Sedan när vi skulle åka tillbaka till skolan så tog vi lite goda äpplen. Dom är helt vinröda på utsidan och kritvita på insidan. Åh, nu blev jag sugen på äpplen, haha.

//Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0